Domů>Jak urychlit růst svalů v kulturistice?

Jinými slovy, chceme-li přeměnit čas strávený cvičením ve fitcentru na krásně zformované svaly, musíme se spolehnout nejen na trénink, ale především, a to nejméně ze dvou třetin, na výživu! Jste příjemně překvapeni? Vždyť ušetříte až dvě třetiny času stráveného namáhavou dřinou v posilovně, když se budete věnovat výživě a jejímu doplňování tolik, kolik si zaslouží! Tak hurá do toho!

Základní pravidla výživy vedoucí ke svalovému růstu:

Strava musí svaly dobře anabolizovat, tj. dodávat do nich energii potřebnou ke cvičení a stavební látky, potřebné k jejich růstu, tj. bílkoviny a jejich stavební kameny – aminokyseliny

   1. strava musí být v pravý čas, postupně a v odpovídajícím množství i složení do svalů přes trávicí soustavu vstřebána, není však jednoduché tohoto cíle dosáhnout běžnou stravou bez jejího doplňování (suplementace) moderními, vysoce vstřebatelnými a tedy účinnými doplňky stravy
   2. doplňky a cvičení musí stimulovat sval i k vlastnímu růstu, tj. dělení buněk za vzniku nových svalových vláken, zhuštěných a silnějších svalových snopců
   3. úloha doplňků stimulujících svalový růst je tím významnější, čím kvalitnější jsou doplňky a čím kvalifikovanější je jejich výběr
   4. nelze se však obejít bez kvalitní přírodní stravy, založené na těchto potravinách: krůtí a kuřecí maso bez kůže, ryby, libové hovězí maso (svíčková a kýta), sójové výrobky, nízkotučné mléčné výrobky, luštěniny, vaječné bílky, celozrnné pečivo, ovesné vločky, čerstvé ovoce a zelenina, olivový olej.

Za kvalitou a odborníky!

I když zřejmě nejste kvalifikovaní poradci pro výživu, určitě si přejete, abyste si i vy vybrali kvalitně i kvalifikovaně. Proto jsme pro vás vybrali to nejkvalitnější a nejpokrokovější ve světové nabídce doplňků a spoléháme na vaši přirozenou schopnost tuto kvalitu rozpoznat, např. podle

- srozumitelného a jasného návodu připojeného k doplňku stravy

- jasných a výstižných údajů na etiketě, co přípravek zaručeně obsahuje a v jakém množství

- dobré stravitelnosti (bez nepříznivých vedlejších účinků, jako jsou např. průjmy či nadýmání, jak tomu bývá u levných neznačkových doplňků)

- referencí a doporučení z úst těch zkušenějších naturálních sportovců a odborníků na výživu

- přitažlivého ochucení doplňku a šíře příchutí (u koktejlů, tekutých koncentrátů a nápojů).

Hustota svalu = hustota svalových bílkovin

Začněme stavební látkou svalu číslo jedna, a tou je bílkovina (protein), produkt zřetězení molekul aminokyselin tzv. peptidickými vazbami. Musíme ji přijmout tehdy, když ji sval nejvíce potřebuje k růstu a regeneraci a zejména v takové formě, aby

- byla svalem přijata a postupně vstřebána

- aby ji nedoprovázely látky, které mohou působit trávicí problémy (např. mléčný cukr – laktózu z méně hodnotného zdroje bílkovin, kterým je obyčejné sušené mléko)

- aby byla v co nejčistší formě (neosahovala žádné balastní látky na úkor těch účinných – bioaktivních).

Díky výrobě moderní chemicko-technologickou metodou tzv. ultrafiltrace jde o protein vyšší kategorie, tj.

- v nejvyšší možné čistotě

- se stoprocentní vstřebatelností

- s maximální biologickou dostupností pro organismus

Snadno se dávkuje, protože neobsahuje žádný balast jako méně kvalitní výrobky. Na obsah, vstřebatelnost a účinnost bílkovin v tomto přípravku se můžete opravdu spolehnout.

BCAA´s - větvené aminokyseliny chrání svalovou bílkovinu před rozpadem, prohlubují regeneraci a zvyšují svalovou sílu.

Kreatin jako stavebník potřebuje moderní betonovou pumpu, aby dopravil tuhnoucí stavební hmotu (bílkovinu) na určené místo své stavby (sval), i vy potřebujete dopravit bílkovinu z žaludku přes střevní stěnu do svalu a s ní dostatek vody - vždyť svalové vlákno se jen z bílkovin bez vody (vody je ve svalu až 60 %) nevytvoří. Takovou „pumpu“ představuje tělu vlastní látka – kreatin, bez které by vůbec nefungovala přeměna energie ze stravy na energii svalovou. Když svaly fungují v běžném, tj. nesportovním režimu, vystačíte s jeho přirozeným obsahem v těle (přijímáte ho hlavně v červeném mase). Když však tvrdě trénujete a chcete, aby se co nejvíce proteinů využilo ke výstavbě a růstu svalové hmoty, je právě kreatin skvělou pumpou, ženoucí stavební látky a vodu do svalu, který tím nabývá na objemu i kvalitě.

Kre-Alkalyn z nové kategorie nejúčinnějších kreatinových výrobků, které v organismu nedegradují na neúčinné zatěžující látky (kreatinin), dokáže naplnit svaly velmi rychle (bez plnicí fáze a cyklování jako straší formy kreatinu). Je 10krát silnější než klasický kreatinmonohydrát.

Sacharidy představují nejdostupnější palivo pro svaly, které se zabudovává jako tzv. glykogen do svalové tkáně před tréninkem i po něm. Tím zajišťuje spolehlivé načerpání energie do svalu při tréninku a jeho hlubokou regeneraci po něm.

Co tedy dělat:

    * Jednodušší sacharidy přijímejte v podobě sacharidových koktejlu po tréninku. Jsou to rychle vstřebatelné cukry, které obohacují krevní oběh energií rychleji než jiné sacharidy. To přispívá k rychlejší regeneraci unavených svalů.
    * Než jdete spát, dejte si druhou večeři s postupně vstřebatelnými proteiny. Chcete-li přibírat svalovou hmotu, je noc velmi důležitá. Během 6-9 hodin spánku totiž může dojít ke zvratu pozitivní energetické bilance. Jako 2. večeři byste měli přijmout koktejl obsahující bílkoviny z tvarohu a syrovátky, vyrobené technologií s postupným uvolňováním.
    * Plánujte dopředu! Abyste mohli sníst každé 3-4 hodiny nějaké jídlo nebo koktejl, musíte si všechno pečlivě naplánovat (viz vzorový jídelníček).
    * Jezte pestře! Věda neustále objevuje nové a nové složky podporující zdraví, obsažené v různých druzích potravin. Čím více druhů potravin budete jíst (to platí zejména o bílkovinách, ovoci, zelenině a pečivu), získáte tím nejenom dostatek kvalitních sacharidů a bílkovin, ale i celou řadu užitečných látek, podporujících svalový růst a zpomalujících ukládání tuků.

Co nikdy nedělat:

    * Nikdy nesnižujte počet denních jídel. Stačí, když z 5-6 jídelních dávek jednu vynecháte, a hned jste o krok zpátky. Aše tréninkové úsilí potom vychází naprázdno. I když jste během dne hodně pracovně zaneprázdněni, mějte sebou neustále nějaké sendviče a mixujte si koktejly (nebo si je berte v nádobě sebou), abyste dodrželi plán denního příjmu bílkovin a sacharidů.
    * Nekopírujte profesionální kulturisty. Mělo by vám stačit 1,5 g bílkovin na 1 kilogram tělesné hmotnosti. Gram navíc znamená pouze nadbytečné kalorie a trávicí problémy.
    * Nepřejídejte se. Velkými svaly se neobalíte přes noc. Přibírejte rychlostí 1-1,5 kg za 3-4 týdny. Jezte tolik, abyste se po jídle necítili přecpaní, ale nasyceni. Pokud budete cítit nadýmání, plynatost a zhoršené trávení z nepřiměřených porcí nebo z nekvalitních koktejlů, budete zřejmě nabírat tuk místo skutečných svalů.
    * Nešetřete na kvalitě přípravků. Všechno chce nejen svůj čas ale i kvalitu - levnými nekvalitními a špatně okopírovanými neznačkovými výrobky úspěch v budování svalstva jen oddálíte. Buďte vytrvalí, neúnavně hledejte kvalitu v sobě i v tom, co jíte, a nikam nespěchejte.

Jak by měl vypadat jídelníček úspěšného naturálního kulturisty, který se spoléhá na serióznost sportovní dietologie, nutričních věd a značkové výrobky a odmítá mýty z posiloven o všemocnosti dopingu? Ten poškozuje to nejcennější, co máme – zdraví a ducha, protože nešťastníka dříve či později vtáhne do osidel drogové závislosti, finančních potíží a kriminálních praktik. Přinášíme jídelníček, který je určen každému, kdo usiluje o rychlý svalový růst. Uvedená množství doporučujeme pro 80kilového sportovce - přizpůsobte si je podle vaší vlastní tělesné hmotnosti a osobních cílů.
 

Máte nápad, připomínku či vzkaz? Napište nám!

facebook Extrasexshop.cz

Kolik je vám let?

18-30

55%

30-40

22%

40-50

23%

Hlasovalo: 11730 uživatelů

BrainActive proti stresu a únavě. Proti bolesti kloubů zvolte Flextor. Probiozym proti nadýmání a zácpě. Eshop s Clip in vlasy evropského typu. Získejte Clip in vlasy vysoké kvality.

Hubnutí bez hladu

Hyperproteinová instantní jídla. Výsledky již do 5 dnů. Recenze u nás.

Https

České Casino Online - ceske-casino-online.cz

Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Jízdní kola, cyklistické a sportovního vybavení a doplňky.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte Další informace